Skuteczny copywriting, który zmienia użytkowników stron i sklepów WWW w nowych klientów
- wyróżnia Twój przekaz w „powodzi” informacji
- angażuje i podtrzymuje uwagę użytkownika
- motywuje do działania, którego oczekujesz
- koncentruje się na korzyściach płynących z Twojej oferty
- unika kalek i utartych szablonów
- „lubi się” z Google

Tomasz Liśkiewicz
właściciel Amber Editing
Współpraca z firmą ECHO Marketing przebiega nie tylko w życzliwej i przyjaznej atmosferze, ale przede wszystkim realizowana jest w sposób profesjonalny i rzeczowy. Zespół ECHO Marketing jest bardzo kreatywną i pozytywnie nastawioną grupą specjalistów. Świetne treści napisane przez ekspertów z ECHO Marketing prezentują to, co ważne dla klientów i jednocześnie podkreślają to, co wyróżnia nas na tle naszych konkurentów. Efekt końcowy projektu przeszedł nasze oczekiwania, co znalazło wydźwięk w opiniach od naszych klientów i współpracowników.
Ukończony projekt nie oznacza dla nas końca współpracy z ECHO Marketing. Zamierzamy korzystać z usług firmy w zakresie wsparcia i doradztwa kampanii Google AdWords.
Redagujemy treści, które sprzedają
Wiemy, jak kreować unikatowe treści, które dobrze się pozycjonują i które czyta się z przyjemnością! Nasze teksty budzą zainteresowanie, dostarczają konkretnych informacji i inspirują do działania.
Dobre teksty + SEO = Skuteczny i perswazyjny copywriting SEO
Tworzymy treści, które realizują kluczowe założenia dobrego copywritingu internetowego i spełniają wymogi SEO.
- piszemy teksty na strony www i sklepy internetowe
- komponujemy perswazyjne leady, nagłówki i slogany
- zapewniamy architekturę tekstu, która zachęca użytkownika do zapoznania się z przekazem
- opracowujemy copywriting SEO, redagujemy treści nasycone słowami i frazami kluczowymi
- gwarantujemy spójność treści z warstwą wizualną
- dbamy o poprawność języka oraz starannie dopasowujemy go do odbiorcy i charakteru medium


Posługujemy się językiem korzyści
Jesteśmy świadomi, że tylko korzyści są w stanie podtrzymać uwagę użytkownika i “domknąć” sprzedaż.
- budujemy komunikat w oparciu o język korzyści
- potrafimy dopasować środki perswazji do odbiorcy
- rozumiemy rolę emocji i umiejętnie się nimi posługujemy
- tworzymy jasny przekaz, który nie zmusza odbiorcy do zastanawiania się i nie budzi jego wątpliwości