Menedżer sprzedaży na Facebooku – nowość w Business Managerze

Avatar

#FBNews #AdsNews

Na Facebooku – podobnie jak w przypadku Google – jedyna pewna rzecz to zmiana. Zwłaszcza w obrębie reklam. Tym razem w Business Managerze pojawiła się pewna nowość – zakładka Menedżer sprzedaży.

Poza informacjami, które wyświetlają się po wejściu w zakładkę, na temat Menedżera sprzedaży nie ma póki co żadnych wieści. Facebook nie wystosował swojego oświadczenia, ani nie wprowadził nas w tę nową opcję. Zamieścił jedynie małą podpowiedź przy nowej funkcji: “Menedżer sprzedaży: Zarządzaj swoim handlem elektronicznym na Facebooku i Instagramie, łącznie z zamówieniami, statystykami i wypłatami”. A zatem możemy się domyślać, że…

  • Nowy menedżer sprzedaży na Facebooku pozwoli na przeglądanie i zakup produktów bezpośrednio na Facebooku i Instagramie. Do tej pory mogliśmy jedynie prezentować nasze produkty w utworzonym do tego specjalnym sklepie na Facebooku. Teraz będzie można dokonywać płatności, przeglądania i zakupu bez wychodzenia z platformy. 
  • Za pośrednictwem systemu będzie można mieć wgląd w Klientów i uzyskiwać dane potrzebne do realizacji zamówień.

Opcja nie jest na razie dostępna w Polsce. Obecnie funkcja e-commerce na Facebooku jest dopasowana wyłącznie do użytkowników w Stanach Zjednoczonych oraz dla wybranych firm.

Kiedy zacznie działać także w naszym regionie? Tego niestety nie wiemy. Na ten moment o nowym “udogodnieniu” Facebook Ads można powiedzieć jedno – jest, ale nie do końca wiadomo oficjalnie “o co chodzi”.

***

Źródło: https://business.facebook.com/commerce_manager/

Czy ten artykuł okazał się przydatny?

Oceń artykuł korzystając z gwiazdek

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 5


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *