Oferta pracy - Account Manager

O firmie 

Jesteśmy agencją Digital Marketingu z siedzibą w ścisłym centrum Łodzi działającą dla klientów w całej Polsce. Tworzymy nietuzinkową kolekcję osobowości i kompetencji. Pięknie się od siebie różnimy, jednak w kluczowych sprawach jesteśmy do siebie podobni – nastawieni na „tak”, dumni z faktu „dowożenia rezultatów”.

Stawiamy na partnerskie relacje, do których podchodzimy długodystansowo. Wierzymy w ludzi i inwestujemy w nich. Na nudę i nieciekawe small talki na pewno nie ma z nami szans!

Opis stanowiska 

Poszukujemy osoby, która lubi i szanuje ludzi, z zaangażowaniem podchodzi do swoich obowiązków i serio traktuje raz dane słowo. Rozumie rolę tzw. miękkich kompetencji oraz jest gotowa stale je rozwijać i doskonalić. Jeśli masz podobne podejście do pracy i szukasz zawodowej przygody na lata – aplikuj – szukamy osoby takiej, jak TY. Aktualnie do zespołu poszukujemy Account Managera.

Co będzie należało do Twoich obowiązków

  • Bieżąca obsługa Klientów oraz koordynacja prowadzonych dla nich działań (kampanii Google Ads, SEO, stron WWW, Content Marketingu).
  • Dbanie o interesy Klientów w ECHO i o interesy ECHO u Klientów. 
  • Realizacja celów sprzedaży na powierzonym portfolio Klientów.
  • Budowanie i pielęgnowanie dobrych relacji z Klientami, dbanie o długoterminowy rozwój i obopólną satysfakcję ze współpracy.
  • Kreowanie rozwiązań nastawionych na realizację celów biznesowych Klientów.
  • Przygotowywanie prezentacji ofertowych, raportów, podsumowań, zestawień dotyczących statusów projektów oraz umów.

Czego oczekujemy?

  • Doświadczenia i sukcesów w pracy z Klientami B2B.
  • Umiejętności analizowania danych oraz trafnego wyciągania wniosków z dostępnych liczb, raportów oraz narzędzi.
  • Umiejętności posługiwania się pakietem MS Office i Google Workspace (Arkusze, Dokumenty, Prezentacje).
  • Ambitnego nastawienia i determinacji w realizacji celów i kluczowych rezultatów.
  • Energii i zapału do działania.
  • Wysokiej kultury osobistej i zdolności komunikacyjnych.
  • Doskonałej organizacji czasu pracy, terminowości i dokładności.
  • Samodzielności i inicjatywy w działaniu.
  • Umiejętności analitycznego myślenia.
  • Chęci do ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji.
  • Pozytywnego nastawienia.

    Mile widziane:
  • Znajomość zagadnień związanych z marketingiem internetowym.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. na poziomie B1).

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy B2B.
  • Zarobki adekwatne do wiedzy, doświadczenia umiejętności i osiąganych wyników.
  • Elastyczne podejście do pracy zdalnej.
  • Niezbędne do pracy narzędzia: telefon, laptop.
  • Pakiet medyczny Luxmed.
  • Pracę w doświadczonym, dynamicznym zespole.
  • Swobodną i życzliwą atmosferę pracy
  • Biuro w centrum miasta w budynku klasy A Zielony by Synergia.
  • „Krótkie piątki” – pracę kończymy już o 13.30 🙂

Wyznajemy zasadę, że droga powstaje, gdy idziesz – możesz mieć pewność, że w ECHO dostaniesz szansę, by rozwijać się przynajmniej tak szybko, jak nasza firma. Nie rzucamy słów na wiatr. Już w początkowym okresie współpracy zrobimy Ci test FRIS®, dzięki któremu poznasz swój styl myślenia i działania, a my upewnimy się, że jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko i dobrze wpasujesz się w nasz zgrany zespół.

P.S. Jeśli oprócz CV wyślesz do nas List motywacyjny, zwiększysz swoją szansę na spotkanie.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez ECHO Dariusz Jarzębski, Ewa Szczegielniak Spółka jawna z siedzibą w Łodzi przy ul. Słowiańskiej 1/9 w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego.”

Informujemy, że Administratorem danych jest ECHO Dariusz Jarzębski, Ewa Szczegielniak Spółka jawna z siedzibą w Łodzi przy ul. Słowiańskiej 1/9. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.