Oferta pracy - Analityk Internetowy

O firmie

Jesteśmy agencją Digital Marketingu z siedzibą w centrum Łodzi (okolice Księżego Młyna), działającą dla klientów w całej Polsce. Tworzymy nietuzinkową kolekcję osobowości i kompetencji. Pięknie się od siebie różnimy, jednak w kluczowych sprawach jesteśmy do siebie podobni – nastawieni na „tak”, dumni z faktu „dowożenia rezultatów”. Stawiamy na partnerskie relacje, do których podchodzimy długodystansowo. Wierzymy w ludzi i inwestujemy w nich. Na nudę i nieciekawe small talki na pewno nie ma z nami szans!

Opis stanowiska

Poszukujemy tytana logicznego myślenia o ponadprzeciętnych umiejętnościach analitycznych, który w liczbach i wykresach widzi receptę na skuteczne działania marketingowe. Specjalisty doświadczonego w samodzielnym realizowaniu projektów z zakresu analityki internetowej, który może pochwalić się osiągniętymi wynikami. Wytrawnego stratega, potrafiącego odnaleźć te 20% aktywności, które dają 80% efektów zbieżnych z celami klienta.

Jeśli krok pomiędzy interpretacją danych a decyzją nie jest dla Ciebie krokiem w przepaść, a przy tym w pracy z narzędziami czujesz się jak ryba w wodzie, jesteś najpewniej dobrym analitykiem. Jeśli przy okazji jesteś odpowiedzialny, rzetelny, komunikatywny i zorientowany na ciągły rozwój, a do tego posługujesz się językiem angielskim na poziomie B1 lub B2 – jesteś analitykiem, którego chcemy mieć w zespole Echo Marketing!

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  1. Analiza serwisu i skuteczności działań marketingowych (w tym segmentacja danych, diagnozowanie problemów ze stroną / działaniami online, poszukiwanie usprawnień w obszarze UX i UI) oraz rekomendowanie zmian.
  2. Optymalizacja konwersji – szukanie w danych potencjalnych usprawnień w UX, copy, designie strony internetowej oraz w reklamach.
  3. Realizacja testów A/B i wielowymiarowych badań ankietowych.
  4. Stawianie rekomendacji działań, prezentowanie i wniosków z analiz.
  5. Realizacja określonych KPI.
  6. Implementacja i audyt narzędzi analitycznych (GA, HotJar, CrazyEgg, narzędzia do ankiet), rozbudowa systemów raportowych i źródeł danych.
  7. Wdrażanie i konfiguracja GTM, konfiguracja zaawansowanych zdarzeń (kompetencje: HTML, CSS i JavaScript).
  8. Konfiguracja raportowania, budowanie dashboardów.

Jakie narzędzia powinieneś znać?

  1. Excel na poziomie zaawansowanym.
  2. Google Analytics.
  3. Google Tag Manager.
  4. Narzędzia do heatmap (Hotjar, CrazyEgg i tym podobne).
  5. Narzędzia do badań ankietowych.
  6. Google Data Studio / Tableau / Qlikview (budowanie dasbhoardów).
  7. JavaScript, HTML / CSS – na poziomie wystarczającym do wdrażania narzędzi analitycznych, ustawiania zdarzeń, wdrażania testów i ankiet.
  8. SQL – mile widziane.
  9. Python + R – mile widziane (do zaawansowanej obróbki dużych zbiorów danych i tworzenia wizualizacji / dashboardów).

Jeśli dołączysz do naszego zespołu, obiecujemy, że będziesz rozwijać się przynajmniej tak szybko jak nasza firma, a wiara i inwestycje w pracownika nie pozostaną sloganami bez pokrycia. Już w początkowym okresie współpracy zrobimy Ci test FRIS®, dzięki któremu poznasz swój styl myślenia i działania, a my upewnimy się, że jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko i dobrze wpasujesz się w nasz zgrany zespół.

Poza doskonałą atmosferą opartą na wzajemnej życzliwości oraz elastycznym podejściem do systemu pracy zdalnej, oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do wiedzy, doświadczenia, umiejętności oraz osiąganych wyników.

P.S. Jeśli oprócz CV wyślesz do nas List motywacyjny, zwiększysz swoją szansę na spotkanie.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez ECHO Dariusz Jarzębski, Ewa Szczegielniak Spółka jawna z siedzibą w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 143 w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego.”

Informujemy, że Administratorem danych jest ECHO Dariusz Jarzębski, Ewa Szczegielniak Spółka jawna z siedzibą w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 143. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.