Clevair

Stronę stworzyliśmy w oparciu o szczegółową analizę zapytań użytkowników o wszystkie produkty oferowane przez klienta. Na tej podstawie stworzyliśmy jej mapę, zaproponowaliśmy główne leady i zadbaliśmy, by tworzone przez klienta autorskie treści były zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki, jak i użytkowników poszukujących konkretnych rozwiązań reklamowych. Wszystko w oparciu o profesjonalną specyfikację, zdjęcia i schematy wszystkich produktów.

  • Klient Clevair
  • LokalizacjaWarszawa, woj. mazowieckie
  • Branżaproducent dmuchańców reklamowych
  • Cele biznesoweGenerowanie wzrostu sprzedaży, dzięki pozyskiwaniu dużej ilości nowych klientów z Polski i wybranych krajów europejskich. Zwiększenie udziału w rynku, wzrost rozpoznawalności marki Clevair.
  • Grupa docelowa B2B
  • EfektStrona zwiększyła zaangażowanie użytkowników podczas wizyty: o 40% wzrósł średni czas spędzony na stronie, o 11% zmniejszył się współczynnik odrzuceń, a co kluczowe współczynnik konwersji celu utrzymuje się na stałym, blisko 50% poziomie. Ponad trzykrotnie wzrosła liczba przesyłanych formularzem zapytań od klientów, dzięki dedykowanej zakładce "Darmowa wycena".
  • Zakres działań , , ,