Od-Nowa

Dokonaliśmy szczegółowej analizy, w jaki sposób potencjalni klienci poszukują specjalistycznej pomocy oferowanej przez klienta. Efektem była rekomendacja odpowiedniej architektury informacji na stronie, zestawienie słów kluczowym, po których klienci docierać będą do poszczególnych zakładek oraz lista zapytań o charakterze blogowym. Przygotowaliśmy makiety wszystkich podstron, do których klient samodzielnie przygotował kompletne treści. Przed publikacją wykonaliśmy końcowe prace redakcyjne oraz przygotowaliśmy zestawienie tematów artykułów blogowych, które klient samodzielnie publikuje w serwisie, zwiększając systematycznie skalę organicznego ruchu na stronie.

  • Klient Od-Nowa
  • LokalizacjaSłupno k/Warszawy, woj. mazowieckie
  • Branżaterapia uzależnień
  • Cele biznesoweZapewnienie stałego dopływu klientów potrzebujących specjalistycznego wsparcia ze strony ośrodka. Udostępnienie wartościowych informacji poszukiwanych przez osoby potrzebujące.
  • Grupa docelowa B2C
  • EfektPrzemyślana strategia content marketingowa, struktura strony i systematyczne publikowanie wartościowych dla użytkowników treści, pozwoliło zwiększyć darmowy ruch w serwisie o 770% w skali roku. Dzięki wąskospecjalistycznym artykułom, treści trafiają wyłącznie do potencjalnych klientów, co przekłada się na kilkukrotny wzrost skali realizowanych usług. Wsparcie tych działań kampanią Google AdWords pozwala ośrodkowi rosnąć i realizować zakładane cele biznesowe.
  • Zakres działań , , ,